torstai 25. kesäkuuta 2015

Haaveilua

Mun nykyisessä vuokrayksiössäni kävi eilen ihmisiä ennakkonäytössä. Päivä päivältä pois muutto lähenee ja konkretisoituu. Me saatiin poikaystävän kanssa ihan uusi vuokra kaksio läheltä koulua ja juna-asemaa ja en kyllä oikeasti malta odottaa päästä jo asettumaan sinne. Rakastan kyllä tätä nykyistä asuntoakin ja varsinkin tätä sijaintia, mutta kaksistaan tämmöisessä ei oikein voi elellä. Nyt tietenkin ois sit eessä sen uuden kämpän laitto! Enhän mä tietenkään yksin siellä päätösnuijan kanssa heilu, mutta on mulla omat toiveeni... Alla kuvia tavaroista/esineistä, joita tarvittais ja ehkä vähän haluaisinkin. Kaikki tuotteen Ikean sivuilta, paitsi Aino-tuoli tais olla jysk tai asko tai hobbyhall... I don't remember anymore. Lopussa vielä "inspiraatio" kuvia mistäs muualtakaan kuin we heart it sivulta.
Mä rakastan ja tarvin valoa mun asuntoon. Mikäs sen kivempi lisävalaistus kuin pöytälamput! Nimenomaan olis kiva saada tuollainen yksilö, josta saa valot päälle vetämällä. Lisäksi meillä on uudessa vaatehuoneessa kokoa ja mä ajattelin, että sen käyttöä vois tehostaa lipastolla. Alempi lipasto ois nätti (mikäli sopii) makuuhuoneeseen, jonka päälle vois sit asettaa telkkarinkin. 

Mä haluaisin massiivisen ruokapöydän ja sirot tuolit. Kallista ja vaikeaa, mutta läheltä liippaa tapauksetkin sopis mulle oikein hyvin! Makkarissa meillä ei oo tosiaan kovinkaan paljon tilaa ja todennäköisesti ei saada millään minkäänlaisia yöpöytiä mahtumaan. Sen vuoksi haluaisinkin tuollaisen sängynpäädyn, jossa on mahdollisuus pitää sitten yönajan puhelinta ja vesilasia. Lisäksi haluaisin saada rakkaimat kuvat vihdoinkin esille, mutta kauniisti...

Sohvan päälle haluaisin suuren taulun (nyt tulee hieno sana->) katseenvangitsijaksi. Siittä vois sitte napata värimaailmaakin asuntoon, kun uskon että mennnään aika viileillä ja harmaavalko sävyillä aika pitkälti koko asunnossa. 

Our moving day is getting closer and closer. Here are some dreaming for the new apartment. Let's see what we will do with the decorating there..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti