keskiviikko 16. syyskuuta 2015

Home sweet home

Pikkuhiljaa mä alan oleen totaalisen kotiutunu tähän meidän yhteiseen kaksioon. Pikkuhiljaa alkaa kodin ilmekkin kaivautumaan esiin. Vielä on paljon, mitä haluaisin tänne ja mitkä on vielä vähän epäselviä ratkaisuja, mutta onneksi ei oo muutakuin aikaa! Tässä nyt muutama lempparipala meijän kodista, jossain vaiheessa varmasti laitan lisää.

Hankkitavana tosiaan olis jokin hylly-taulu kollaasi sohvan päälle, viskipöytä (jep, mä oon täydellinen tyttöystävä) nojatuolin kera, mahdollisesti jotain vitriinii lisäsäilytystilaa tuomaan, tarvittaisko me työpöytäkin? Entä hyllyjähyllyjähyllyjä ja seinäkello! Meillähän oli yksi, mutta jo ennen sen seinälle pääsyä Allu onnistui hajottamaan sen.

//A little by little Im starting to feel like home in our new apartment. There is still a lot what we need, to decorate this to the "fullest", but it is getting there. Here are some pictures of my favorites in here.
Mun tuliaiset Allulle Berliinistä :) Kuvia oli siis neljä... //My gift from Berlin to Aleksi. 
Onko mitään ihanempaan kuin tuoreet kukat ja tuoksukynttilät?
Parvekkeen viherpiiperoinnit, tästä tehdään vielä mojitoja! 
Mä rakastan meijän uutta ruokapöytää. Tykkään siittä, että se ei oo mikään yyber moderni ja futuristinen vaan siinä on muistoa vanhasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti