tiistai 15. syyskuuta 2015

Ikäkriisi vai pukeutumiskriisi

Voi luoja, kun mä yritin viime sunnuntaina päättää, mitä laittaisin päälle. Mikään ei tuntunut hyvältä, mikään ei ollut tarpeeks "spessu" synttäripäivälle, ei voinu lähteä paljaissa säärissä, mutta sukkahousut ei tuntunut hyvältä idealta. Välillä tuntui, että vaatteet ei oo soveliaita mun ikäselle, vaan näyttäisin nuorelta, joka ei oikein tiedä mikä oma vaatetyyli on. No karufaktahan oikeestaan on, että mä olen tällähetkellä ihan hukassa tyylini kanssa. Tuntuu jotenkin, että en osaa pukeutua ikäisekseni tai jotain... Välillä tykkään kulkea vähän bissneslike-lookissa, mutta välillä mä kaipaan sitä rentoa heittäytymistä vaateeseen, kuin vaatteeseen. Toisaalta haluaisin kokeilla ja sopeutua kaikkiin trendeihin ja pukee itteni välillä vähän "hipsterimäisesti", mutta kuitenkin tuntuu, että mukavuus voittaisi senkin. Välillä mikä vaan käy, mikään ei oo liian rohkeaa, mutta sitten on niitä päiviä, kun tuntuu, että farkutkin on liian kireät mun päälle. Jos mä saisinkin suuren summan rahaa, jotta voisin päivittää vaatekaappini ihan uudelle alulle, mutta kun eipä se raha oikein puussa kasva. Tällähetkellä tuntuu, että melkein jokaikinen vaatekappele mun vaatekaapissa joutais kirpputorille. Eikait se muu auta, kuin heittää ne kassiin menemään ja varata kirppispöytä... taas...

//Oh my god what kind of problems I have these days with my wardrobe. Nothing "fits", nothing feels good, nothing goes well with another peace of clothe. Gosh... I feel like I could throw every peace away and start from fresh, but not with my budget as a student. Maybe this will go away after I grow a little bit more mentally :D Now I feel too young for this and too old for that etc...





p.s. Mites noi Cubukset huivit? Kui moni muu on TOTAALISEN rakastunut niihin ja haluis hamstrata joka ikisen värin! Uusin ostokseni on beige, kaapista löytyy myös harmaa, valkoinen ja musta.. Mikä väri seuraavaksi? Joku syksyinen ruskea tai viininpunainen? Vaikko jokin vähän räväkämpi väri?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti